خرید بالابر مغازه ای با کیفیت

بالابر مغازه ای با کیفیت

برای خرید بالابر مغازه ای با کیفیت ابتدا لازم است که با انواع بالابرها و مشخصات هر کدام از آن ها آشنا شوید تا در نهایت خرید موفقیت آمیزی داشته باشید.

بالابرهای مغازه ای ابزاری هستند که از آنها برای حمل بار در مغازه استفاده می شود و بنابراین می توان گفت که بالابرهای مغازه ای نوعی وسایل کاربردی در مغازه های چند طبقه به شمار می آیند. این دسته از بالابرها به صورت خودکار کار می کنند و پس از رسیدن بار به طبقه مورد نظر، متوقف می شوند و دارای قطعاتی از جمله موتور، سیم بکسل و گیربکس و… هستند.

توجه داشته باشید که از بالابرهای مغازه ای فقط برای حمل بار می توان استفاده کرد و این بالابرها برای حمل افراد امنیت کافی را ندارند و در نتیجه نباید از آنها برای حمل افراد استفاده کرد.

بالابرهای مغازه ای مزایای بسیار زیادی دارند و امروزه در تمام فروشگاه ها و رستوران ها و … از آنها استفاده می شود و این بالابرها در سایزهای مختلف بزرگ و کوچک و متوسط ساخته می شوند و شما می توانید ابعاد آن را با توجه به میزان فضایی که در فروشگاه دارید و یا با توجه به میزان حمل بار موردنظر، انتخاب کنید.

 

بالابر مغازه ای با کیفیت

معیار های انتخاب بالابر مغازه ای

اگر قصد خرید بالابر مغازه ای دارید، در این بخش از مطلب با ما همراه باشید، زیرا در این قسمت قصد داریم تا راهنمای خرید بالابر مغازه ای را در اختیار شما قرار دهیم.

اولین نکته که در هنگام خرید بالابر باید به آن توجه کنید، ظرفیت بالابر مغازه ای می باشد. شما با توجه به مقدار باری که قصد حمل آن را دارید باید ظرفیت آن را انتخاب کنید و لازم به ذکر است که بدانید این بالابرها دارای ظرفیت 300 الی 800 کیلوگرم هستند.

پرس‌و‌جو کردن در مورد قدرت گیربکس بالابر مغازه ای نیز امری بسیار مهم می باشد، زیرا هر اندازه که قدرت گیربکس بیشتر باشد حمل بار توسط بالابر سریعتر صورت می گیرد و ایمنی آن نیز افزایش پیدا می کند و علاوه بر آن بهتر است که بدانید بهترین بالابرها دارای گیربکس های حلزونی هستند.

یکی از قطعات مهم بالابر مغازه ای، دینام نام دارد و این قطعه هر اندازه که قدرتمندتر باشد، ظرفیت حمل بار و همچنین ارتفاع حمل بار توسط بالابر افزایش پیدا می کند.

در هنگام خرید بالابرهای مغازه ای حتما به کیفیت سیم بکسل ها توجه کنید، زیرا این سیم ها باید بدون شکستگی باشند و هیچ گونه پیچ و تابی بر روی آن ها مشاهده نشود، زیرا سیم بکسل در ایجاد ایمنی بالابر بسیار تاثیرگذار است و در صورتی که از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، امکان سقوط بالابر بسیار افزایش پیدا می کند.

اگر قصد خرید بالابر دارید به شما پیشنهاد می کنیم که در هنگام خرید حتما به بدنه بالابر توجه کنید و لازم است که بدانید بدنه بالابر باید بدون زنگ زدگی باشد.

قبل از خرید بالابر، سیستم برق کشی آن را حتما مورد بررسی قرار دهید، زیرا اتصالی در سیستم برق کشی بالابرها می تواند بسیار خطرساز باشد و در انتها بهتر است که در هنگام خرید بالابرهای مغازه ای، بالابری را انتخاب کنید که دارای حفاظ باشد، زیرا این بالابرها در هنگام حمل بار ایمن تر هستند و مانعی ندارد که در هنگام حمل بار نیروی انسانی در زیر بالابر قرار بگیرد، زیرا حفاظ ها از سقوط بارها جلوگیری می کنند.

 

بالابر مغازه ای با کیفیت

مهم ترین ویژگی های بالابر های مغازه ای با کیفیت

بالابر مغازه ای باکیفیت به صورت موتور سرخود ساخته می شود و در نتیجه می توان گفت که این بالابرها در هنگام کار کردن نیازی به موتورخانه ندارند. بالابرهای مغازه ای اگر به صورت اصولی ساخته شوند و باکیفیت باشند، هیچ گونه صدا و یا لرزشی در هنگام کار کردن ندارند و در اصطلاح می توان گفت که این بالابرها دارای حرکت روان هستند.

از دیگر خصوصیات بالابر مغازه ای باکیفیت، می توان به داشتن سنسور در قسمت کفه بالابرها اشاره کرد و این سنسورها مانع افتادن اجسام بر روی سر انسان ها می شوند و بنابراین بالابرهای سنسوردار امن تر هستند و هرچه سیستم برق بالابر ضعیف تر باشد، بالابر ایمن تر است و دارای کیفیت بالاتری می باشد، زیرا در این صورت از برق گرفتگی جلوگیری می شود.

بالابرهای مغازه ای باکیفیت دارای سیستم تنظیمات هستند و با استفاده از این سیستم می توان وزن بار را تعیین کرد و طبقه ای را که بالابر باید در آن توقف داشته باشد، مشخص نمود.

جنس قطعات به کار رفته در بالابرهای مغازه ای نیز بسیار مهم می باشد و هر اندازه که این قطعات محکم تر و باکیفیت تر باشند، بر میزان کیفیت بالابر نیز افزوده می شود.

 

بالابر مغازه ای با کیفیت

قیمت روز بالابر مغازه ای

قیمت بالابر مغازه ای به موارد مختلفی بستگی دارد و در این بخش از مطلب به بررسی موارد تاثیرگذار بر روی قیمت بالابر خواهیم پرداخت.

در ابتدا بهتر است که بدانید قیمت بالابر مغازه ای به سایز آن بستگی دارد و هر چه که سایز بالابر بیشتر باشد و توانایی حمل بار بیشتری را داشته باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود، بنابراین در هنگام خرید بالابرها به سایز آنها توجه کنید، زیرا تاثیر مستقیمی در قیمت بالابرها دارد.

از دیگر موارد موثر در تعیین قیمت بالابر مغازه ای می توان به قدرت گیربکس بالابرها اشاره کرد. هر چه که گیربکس بالابرها قوی تر باشد، قیمت بیشتری خواهند داشت و به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که در هنگام خرید بالابر حتما راجب قدرت گیربکس آنها پرس و جو کنید.

ابعاد کف بالابر نیز تاثیر مستقیم در قیمت گذاری آن دارند، زیرا این ابعاد تعیین کننده میزان باری هستند که امکان جابجایی آن با استفاده از بالابر وجود دارد و به همین دلیل می توان گفت بالابرهایی که ابعاد بزرگتری دارند دارای قیمت بالاتری نسبت به بالابرها با ابعاد کوچک هستند.

کیفیت ابزار آلات به کار رفته در ساخت بالابرها نیز در قیمت گذاری آنها موثر می باشد و هر چه که قطعات بالابر باکیفیت تر باشند، بالابر مغازه ای از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.

 

خرید بالابر مغازه ای با قیمت مناسب

برای کسب مشاوره خرید بالابر مغازه ای با قیمت مناسب، با شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید، مشاوران ما به طور کامل شما را با نکات قبل از خرید بالابر مغازه ای آشنا خواهند کرد.

برخی نکات برای خرید بالابر با قیمت مناسب عبارتند از:

  1. در هنگام خرید این دسته از بالابرها به شما توصیه می کنیم که حتما راجب مکانیسم اثر آنها در حین باربری از فروشنده سوال بپرسید، زیرا از این بالابرها برای حمل اجسام سنگین استفاده می شود و به همین دلیل باید از مکانیسم اثر بالایی برخوردار باشند تا ایمنی موثری داشته باشند.
  2. توجه کردن به ضریب اطمینان بالابرهای مغازه ای قبل از خرید نیز ضروری می باشد و لازم به ذکر است که بدانید این بالابرها حتما باید ضریب اطمینان بالایی داشته باشند.
  3. اطمینان حاصل نمودن از کیفیت سیم بکسل بالابر مغازه ای نیز قبل از خرید بسیار مهم است. بنابراین در مورد کیفیت این سیم ها نیز از فروشنده و یا مشاوران فروش بپرسید.
  4. به طور کلی بالابرهای مغازه ای به دو شکل سیم بکسلی و هیدرولیکی ساخته می شوند و از میان این دو دسته بالابرهای هیدرولیکی از قدرت و کیفیت بالاتری برخوردار هستند و کار با آنها ساده تر می باشد و علاوه بر موارد گفته شده، این بالابرها در حین کار کردن به دلیل نبود سیم بکسل صدای کمتری تولید می کنند، به همین دلیل آشنایی با نوع بالابر قبل از خرید نیز بسیار مهم می باشد.
tahahyd
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *