قیمت روز بالابر ساختمانی ۱۴۰۲+ تضمین کیفیت

قیمت روز بالابر ساختمانی ۱۴۰۲

قیمت روز بالابر ساختمانی هر چند ساعت به روز می شود و قیمت ثابتی ندارد، چون امروزه در کشورمان قیمت دلار و ارز بالا پایین می شود و این دستگاه نیز مطابق قیمت دلار می باشد و نوساناتی در بازار دارد. بالابر ساختمانی را وسیله یا مکانیزمی می گویند که از آن جهت حمل انتقال یا جابجایی افراد و بار استفاده می کنند. در هر کدام از بالابر های ساختمانی عواملی مانند قدرت، ظرفیت، قیمت تمام شده، ایمنی، محیط کاری و نوع کاربرد، مکانیزم را مشخص می کند.

از بالابر ساختمانی یا همان بالابر مصالح برای جابجایی مصالح در جهت بالا و پایین مورد استفاده قرار می دهند. نام دیگر بالابر ساختمانی، بالابر مصالح می باشد‌. این نوع بالابر ظرفیت های متنوعی دارد.

 

قیمت روز بالابر ساختمانی ۱۴۰۲

کاربرد بالابرهای ساختمانی

کاربرد بالابر های ساختمانی به این‌ صورت است که برای بارگیری در ماشین آلات ساختمانی مانند کامیون ها استفاده می شود و در زمان ساخت و ساز برای جابجایی مصالح بین طبقات مورد استفاده قرار می گیرد.

از کاربرد های دیگر بالابر ساختمانی در بخش صنعت برای انتقال بار در کارخانجات و انبارها می باشد و همچنین برای انتقال آب از داخل چاه از این بالابر استفاده می کنند.

کاربرد بالابر فروشگاهی یا مغازه ای برای جابجایی مواد اولیه فروشگاه های پوشاک، حمل کتاب، مواد غذائی، ابزار آلات، قطعات خودرو، قطعات صنعتی و.. است.

بالابر فروشگاهی به صورت دو نوع می باشد که هم می‌تواند افراد را جابجا کند و هم می تواند کالا را حمل کند، بنابراین کاربرد این محصول بسیار زیاد است و یکی از کاربردی ترین بالابر ها محسوب می شود.

اگر به دنبال یک بالابر فروشگاهی با کیفیت و مرغوب هستید، می توانید به همین سایت مراجعه کنید و به صورت مستقیم و با حذف دلال‌ها از ما این محصول را خریداری کنید. هدف ما از توزیع و پخش این محصول، رضایت مشتریان است و در تلاش هستیم سفارش شما را در سریع ترین زمان در اختیارتان قرار دهیم.

 

قیمت روز بالابر ساختمانی ۱۴۰۲

مزیت های بالابر ساختمانی

مزایای بالابر ساختمانی بسیار زیاد است که قابلیت نصب ترمز و همچنین نصب ریموت کنترل را دارد‌. بالابر های ساختمانی عرضه شده توسط شرکت های معتبر و معروف، دارای بهترین نوع الکترو موتور با سیم پیچی تمام مس، دو خازنه خشک و با کیفیت ترین نوع گیربکس با ۶ ماه گارانتی تعویض می باشد.

دقت و ظرافت بالا در ساخت، بی صدا، عدم لرزش و اختلال در حرکت از دیگر مزایای بالابر ساختمانی است و همچنین حرکت روان و جابجایی بسیار راحت، امکان جابجایی افراد به همراه کالا، میزان تخریب بسیار پایین از مزیت های این نوع دستگاه می باشد.

 

قیمت روز بالابر ساختمانی ۱۴۰۲

مشخصات فنی بالابر ساختمانی

مشخصات بالابر ساختمانی به این صورت است که بنا به درخواست استفاده کننده امکان نصب ریموت کنترل از راه دور در این دستگاه وجود دارد و همچنین به منظور تامین ایمنی بیشتر در هنگام حمل بار بهتر است از بالابر ساختمانی دارای ترمز استفاده کنید.

از بالابر ساختمانی که با نام های دیگری مانند بالابر مصالح بر یا بالابر کارگاهی می شناسند، برای جابجایی مصالح استفاده می کنند‌. نکته مهم و قابل توجه این است که بالابر تک فاز قابلیت جابجایی مصالح تا وزن ۳۰۰ کیلو گرم را دارد و نسبت به بالابر های سه فاز ارزان تر است. این بالابر ها بیشتر در فضای صنعتی استفاده می شوند.

موتور های الکتریکی در این نوع بالابر ها قابلیت حرکت در دو جهت راست گرد و چپ گرد را دارند.

خرید بالابر ساختمانی با قیمت مناسب

در هنگام خرید بالابر ساختمانی قرقره دستگاه باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند سیم بکسل را به اندازه کافی بپیچاند و سیم بکسل دستگاه باید متناسب با وزن بالابر باشد و از لحاظ کیفیت و مقاومت در سطح مناسب باشد و پاسخگوی نیاز شما باشد.

لوله ها و پایه های دستگاه که شاسی دستگاه را تشکیل می دهند، باید مقاومت لازم جهت حمل بار را داشته باشند و این نکته را نیز در نظر بگیرید که قلاب مورد استفاده در دستگاه مقاومت مناسب جهت بلند کردن بار را با توجه به ظرفیت بالابر داشته باشد.

باید گیربکس مورد استفاده در دستگاه در سطح مطلوبی باشد و دنده های گیربکس از آلیاژ با کیفیت باشند تا ظرفیت مناسب را جهت حمل بار داشته باشند.

در هنگام خرید بالابر ساختمانی ریلی بلند که باعث ایجاد فاصله مناسب بالابر از ساختمان شود، الزامی است تا از گیر کردن مصالح به بدنه ساختمان جلوگیری شود.

شما خریداران عزیز برای تهیه و خرید بالابر ساختمانی با قیمت مناسب به نمایندگی‌ های فروش ما مراجعه کنید و به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها این محصول کاربردی را خریداری کنید. بالابر ساختمانی در فروشگاه های ما با قطعات اصل و درجه یک به فروش می رسد و نصاب ها و متخصصین ما به صورت تمام وقت در اختیار شما قرار می گیرند و هر نوع نقص و خرابی دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن برطرف می کنند.

tahahyd
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *