خرید بالابر نمایشگاهی با کیفیت+ قیمت عالی

بالابر نمایشگاهی با کیفیت

اغلب نوع هیدرولیک بالابر ها پرکاربردتر هستند. این محصول برای جابجایی عمودی و افقی خودروها در جاهایی مانند آپارتمان، گاراژ ها و نمایشگاه های خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم این نوع بالابر بسیار قوی است و قطعات و وسیله های این نوع بالابر قدرت زیادی دارند.

این بالابر از به روزترین و بهترین بالابر های موجود در بازار است. بالابر نمایشگاهی برای حمل و جابجایی انواع خودرو ها در ارتفاع های بلند بسیار مناسب است و کار را برای افراد راحت می کند.و همچنین به سرعت عمل آن ها کمک می کند.

بالابر نمایشگاهی در سه مدل قیچی، جک از کنار و سیستم جک مستقیم تولید و ساخته شده است.

جک بالابر نمایشگاهی در بهترین کیفیت ساخته شده است، بنابراین بالابر های جک دار برای پارکینگ ها و حمل و نقل خودروها گزینه مناسبی است. بالابر نمایشگاهی بهترین بالابر در ساختمان ها جهت بالا بردن خودرو در ارتفاع خاص مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین بالابر ها در پارکینگ هایی که فضای کمی دارند، مناسب هستند.

خرید بالابر نمایشگاهی با کیفیت در سایت ما با قیمت مناسب و کیفیت استثنایی به فروش می رسد. برای خرید مستقیم و بی واسطه به سایت ما مراجعه کنید، نمایندگی های فروش ما این محصول را با خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهند. خرید مستقیم و بی واسطه هم برای خریدار و هم برای فروشنده از سود بالایی برخوردار است.

 

بالابر نمایشگاهی با کیفیت

معیار های انتخاب بالابر نمایشگاهی

بالابر های هیدرولیک، دستگاه هایی هستند که برای جابجایی عمودی خودرو در پارکینگ و نمایشگاه های طبقاتی استفاده می شود. سیستم این محصول به طوری طراحی شده است که نیرویی که در اجزای مختلف آن به وجود می آید، بر اساس اصل اسکال کار می کنند.

پیستون های این بالابر در ارتفاع ثابت قرار داده شده و تنظیم است، به این صورت که در آن ها هیچ اختلاف فشاری به وجود نمی آید. فشار از طریق اهرم ها یا همان جک انتقال می یابد.

امروزه خیلی از شرکت ها با استفاده از دانش بسیار پیشرفته، توانسته اند بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید و آماده فروش کنند. یکی از معیارهای انتخاب بالابر نمایشگاهی، انتخاب یک شرکت معتبر با مارک و برند معروف می باشد.

بالابر ها می توانند در حالی که در هوا هستند، به طور عمودی و افقی جابجا شوند و یکی از معیارهای مهم بالابرها، برآورده کردن نیازهای شما در کار مورد نظر است.

در انتخاب این نوع از بالابرها، ارتفاع، وزن چیزی که می خواهید بلند کنید، قدرت، ثبات بار، روش بارگیری، اندازه سکوی مورد نظر و همه این ها را باید در نظر بگیرید. برای کارکرد بیشتر سیستم این محصول را به صورت مرتب تمیز کرده تا گرد و غبار به آن ها آسیب نزند.

شما عزیزان و مشتریان می‌توانید با راهنمای خرید بالابر نمایشگاهی در سایت ما اقدام به سفارش این محصول کنید.

 

بالابر نمایشگاهی با کیفیت

مهم ترین ویژگی های بالابر های نمایشگاهی با کیفیت

از مهم ترین ویژگی محصول این است که برای جابجایی عمودی و افقی ماشین ها به کار می رود و می توانند ماشین ها را بین طبقات به صورت عمودی جابجا کنند.

این نوع بالابر به دو صورت ثابت و متحرک ساخته شده است.

ویژگی دیگر بالابر های متحرک این است که به راحتی می‌تواند افراد و اجسام سنگین را جابجا کند و بنا به سفارش مشتری در ارتفاعات متفاوت ساخته می شود.

یکی دیگر از ویژگی های مهم بالابر ها، ایمنی است. در نصب این نوع از بالابر ها می توان هم به شکل جک هیدرولیک یا قیچی و هم از زیر نصب کرد و یکی از مزایای آنها صرفه جویی در وقت و هزینه است. طراحی آن ها را بهترین متخصصین انجام داده اند و از سیستم فناوری به روز در دنیا برخوردار است.

یکی از مشخصات بالابر نمایشگاهی ویژگی بالابرهای قیچی است که برای بالابردن تناژهای بالا و مصارف صنعتی از آن ها استفاده می شود. این نوع بالابر ها کاربرد و مزایای گوناگونی دارند،  بالابرهای هیدرولیکی با مکانیزم قیچی دارای تعدادی بازوی مستحکم و از جنس فولاد هستند و با کمک نیروی یک یا چندین جک هیدرولیکی بازو های آن باز و بسته می شوند.

این نوع بالابر ها ارتفاع های مختلفی دارند و بنا به اندازه کارکرد متفاوتی دارند. از ویژگی های مهم بالابر، افزایش سرعت پارک در خودرو می باشد.

 

بالابر نمایشگاهی با کیفیت

قیمت روز بالابر نمایشگاهی

بالابر های نمایشگاهی دارای امنیت بالا، استفاده از برق تک فاز، کنترل آسان، دارای قفل ایمنی ضدسقوط، زمان بالا برای پایین آمدن کمتر از یک دقیقه، دارای لاستیک حفاظتی برای جلوگیری از صدمه به کفی ماشین، دارای پمپ دستی برای زمان های بی برقی و.. می باشد.

امروزه در بسیاری از نمایشگاه ها به خاطر کمبود جا از بالابر ها استفاده می شود. این نوع بالابر ها علاوه بر قدرت و استحکام، ظاهری زیبا و شیک دارند که وقتی آنها را در نمایشگاه قرار می دهید، به خاطر طراحی، ظاهری شیک را به نمایشگاه تان می دهد.

قیمت بالابر نمایشگاهی به عوامل زیادی بستگی دارد مانند نوع بالابر، برند بالابر، قیمت شرکت عرضه کننده، متراژ و غیره.

خرید بالابر نمایشگاهی با قیمت مناسب

اگر شما عزیزان قصد استفاده از بهترین برند بالابر های نمایشگاهی را دارید، باید قبل از انتخاب خدماتی که شرکت ها در اختیار مشتریان خود قرار می دهند، اطلاعات مورد نیاز در مورد بالابر ها را به دست آورید و بعضی از برند ها خدمات پس از فروش در کشورمان را ندارند و در صورت مشکلات استفاده کنندگان را با مشکل زیادی روبرو می‌کنند و به همین منظور از شرکت هایی که معتبر هستند و خدمات پس از فروش دارند و محصولاتی بی نقص و فوق العاده از نظر طراحی دارند، خریداری کنید.

توصیه ما به شما این است که از بهترین متخصصین برای راه اندازی بالابر ها استفاده کنید و همیشه باید ظرفیت بالابر ها را در نظر بگیرید و اگر ظرفیت بالابرها رعایت نشود، هم باعث کم شدن عمر مفید آن ها می شود.

شیر هیدرولیک از حساس ترین قسمت های یک بالابر خودرو می باشد که به جک هیدرولیک دستور صادر می کند و باعث بالا و پایین رفتن کار اسلینک می شود. اگر قصد خرید بالابر نمایشگاهی را دارید می توانید از طریق شماره هایی که در سایت ما درج شده تماس حاصل کنید و از مشاوره رایگان همکاران ما اطلاعات کسب کنید و نسبت به سفارش محصول خود اقدام کنید.

tahahyd
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *