مرکز خرید بالابر ویلایی با قیمت مناسب + تضمین کیفیت

خرید بالابر ویلایی

بالابر ویلایی یکی از انواع بالابرهای رایج در بازار است که از خرید و فروش بالایی برخوردار است. بالابر ویلایی وسیله ای که با آن به سطح بالاتری می روند.

بالابر ویلایی به وسیله جک هیدرولیکی و ریل و به کمک نیروی پاور یونیت هیدرولیکی عمل انتقال و جابجایی را انجام می دهد. بالابر ویلایی با استفاده از سیستم برق تک فاز یا سه فاز راه اندازی شده و قابلیت ایست در طبقات از طریق فرمان میکروسوئیچ انجام می گیرد.

خرید بالابر ویلایی با قیمت مناسب در سایت ما انجام می شود و شما دوستان عزیز برای خرید بالابر ویلایی می توانید با ما به صورت اینترنتی در ارتباط باشید و به صورت مستقیم و بی واسطه خریداری کنید.

 

خرید بالابر ویلایی

مشخصات فنی بالابر های ویلایی

بالابر ساختمانی قابلیت کارکرد هم با برق تک فاز و هم برق سه فاز را دارد. این نوع بالابر ها امکان کارکرد با برق ups را نیز دارند و دارای سیستم امنیتی تشخیص مانع در زیر کابین هستند و همچنین دارای ایمنی بالا با سیستم ضد سکوت پاراشوت می‌باشند.

مشخصات فنی بالابر های ویلایی به این صورت است که علاوه بر مسائل فنی و ساخت زیبا، کم صدا هستند و با طراحی خانه سازگار می‌باشند که این مهم اهمیت فوق‌ العاده‌ای دارد.

شرکت های مختلف بالابر ساختمانی را به عنوان بالابر ریل پنهان به مرحله ساخت و عرضه رسانده اند که در آن تمامی ریل ها و اتصالات بالابر مخفی بوده و علاوه بر زیبایی محیط، ایمنی و آرامش بیشتری به شخص استفاده کننده می دهد، به نحوی که تا زمان استفاده هیچ بیننده و یا مهمانی متوجه حضور این بالابر نمی شود.

در بالابر هیدرولیکی شلنگ های متصل به جک هر سه ماه یکبار مورد بازدید قرار می گیرند. ریل های استفاده شده در بالابر ساختمانی بدون له شدگی و کج شدن لبه نصب و مورد استفاده قرار می گیرند.

از مشخصات دیگر این بالابر امنیت بالا، فضای اندک، هزینه نصب پایین، نیاز کم به تعمیر و غیره می باشد. این نوع بالابر برای افراد پیر یا معلول بسیار مناسب است و به خوبی امنیت افراد را تامین می کند و با سیستم هایی که در آن تعبیه شده است، به خوبی از افراد محافظت خواهد کرد.

نصب آسان یکی از مزیت های بالابر ساختمانی و ویلایی است که در سریع ترین زمان ممکن بالابر هیدرولیکی در خانه و ویلای شما نصب می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

خرید بالابر ویلایی

در انتخاب بالابر ویلایی به چه مواردی دقت کنیم؟

در انتخاب بالابر ویلایی باید به مواردی مانند میزان ارتفاع مورد نظر، سرعت ، محل نصب و اجرا، نوع گارانتی و وزن مناسب برای استفاده از بالابر توجه کنیم. بالابر ویلایی یکی از تجهیزاتی بوده که طی سالیان اخیر برای راحت تر کردن زندگی انسان ها طراحی و تولید شده است.

این ابزار ساخته شده است تا برای حفظ سلامتی، ایمنی بالا، صرفه جویی در وقت، ما را یاری می کند. طراحی و نصب بالابر متناسب با وزن افرادی که قصد استفاده از بالابر را دارند انجام می شود.

به همین علت باید قبل از سفارش سقف استفاده کنندگان از بالابر توسط مشتریان مشخص شود و به طراحان اعلام شود.

ارتفاع مورد پیمایش بالابر خانگی و یا ویلایی یکی دیگر از مواردی است که قبل از خرید باید به آن دقت کنید. از آنجا که تعداد طبقات و ارتفاع سقف منازل با یکدیگر متفاوت است، لازم است پیش از سفارش بالابر خانگی آن را در نظر بگیرید.

طراحان و سازندگان باید ارتفاعی را که بالابر قرار است طی کند، به دقت اندازه گیری کنند و نکته مهم این است که تعداد توقف هایی که بالابر در مسیر طی شده خواهد داشت نیز برای طراحان اهمیت زیادی دارد.

این موضوع به تعداد طبقات موجود در ساختمان و ویلا بستگی دارد. خرید بالابر ویلایی در نمایندگی های فروش ما با تضمین و گارانتی انجام می شود و با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

نگهداری از بالابر ویلایی

آسانسور بالابر خانگی با توجه به ویژگی ها، طرح ها و اهداف استفاده گزینه های مختلفی دارد و نمای خانه های شما را لوکس و شیک می کند، بنابراین در نگهداری از بالابر ویلایی خود دقت کنید و از این نوع بالابر درست استفاده کنید.

هزینه پشتیبانی و سرویس و نگهداری از بالابر ویلایی بسیار پایین است.

کیفیت قطعات بالابر ویلایی بسیار بالا است و این امر باعث طول عمر بالاتر این نوع از بالابر ها می شود و بالابر ها همانند خودروهای شما سیستم های مکانیکی و برقی دارند.

تعمیر و نگهداری دوره ای بالابر بسیار مهم است، زیرا اطمینان حاصل می‌شود که کاملاً امن بوده و هیچ خطری ندارد. بنابراین هر چند وقت برای سرویس بالابر ها اقدام کنید.

سرویس کاران ما شبانه روز در خدمت همشهریان خود قرار می گیرند. در صورتی که قطعاتی را نیروهای ما سرویس نمایند، آن قطعه تحت پشتیبانی و گارانتی ما قرار می گیرد. این افراد برای برطرف کردن خرابی در کوتاه ترین زمان ممکن در خدمت شما هستند و کادری مجرب و با سابقه می باشند.

 

خرید بالابر ویلایی

قیمت روز بالابر ویلایی

قیمت بالابر ویلایی به عوامل گوناگونی بستگی دارد. به طور کلی بالابر های ویلایی یکی از انواع پر فروش بالابر ها می باشند که قیمت آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این بالابرها برای ساختمان های مسکونی و منازل نیز مورد استفاده قرار می دهند.

قیمت بالابر خانگی بر اساس معیارهای مختلفی قابل محاسبه است. این بالابرها دارای انواع مختلفی هستند که بستگی به نوع یا کاربردی که برای ساختمان ها ارائه می دهند، مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت روز بالابرهای ویلایی به علت نوساناتی که در بازار وجود دارد ثابت نمی باشد و برای کسب اطلاعات در مورد قیمت روز با ما در این سایت ارتباط داشته باشید و از اطلاعات کارشناسان و متخصصین ما بهره مند شوید.

tahahyd
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *